Friday, January 16, 2015

Vulcanus - drugi krug

Čestitke svim ljudima koji su prošli u drugi krug ;)

Sada je vrijeme za odgovaranje na još malo čestih pitanja :)

Novac
Novci koje dobijete su sasvim dovoljni za normalan život u Japanu. Pod normalan mislim da se da preživjeti čak i ako svaki vikend trošite oko 400ak kn na izlaske. Preporučljivo je da sa sobom ponesete kreditnu karticu za svaki slučaj. Ako nemate kreditnu, Visa Inspire od PBZa provjereno radi i provizija za 10000¥ iznosi oko 18kn. Ako imate ZABA Master student, ta kartica također radi bez problema.
Ako prođete i u drugom krugu, onda prilikom sastanka u Bruxellesu možete dobiti odmah 500 eura za podmirenje troškova karte do Japana te po dolasku u Japan dodatnih 100000¥.

Viza
Prije odlaska u Bruxelles se ne morate brinuti oko vize, naravno, pod uvjetom da prođete u finalnu selekciju. Tamo ćete dobiti jedan certifikat s kojim pođete jedno jutro u Japansko veleposlanstvo (obavezno se najavite prije) i dobijete vizu isti dan popodne ili najkasnije sutra dan.

Motivacijsko pismo za kompaniju
Sve isto vrijedi kao i za motivacijsko pismo za Vulcanus, samo napišite više informacija o svojim znanjima koja su kompetentna za prijavljenu poziciju i nemojte ni pod razno pisati da bude u stilu "ja, ja i samo ja i ja ću vas naučiti kako se to radi". Ako niste sigurni, kontaktirajte me i pošaljite mi vaše pismo pa vam mogu pomoći oko sugestija (ne morate se sramiti niti misliti da me ometate na taj način) :)

Interview s kompanijom
Postoji mogućnost da ćete morati na interview s predstavnicima kompanije. U mojoj generaciji interviewu su morali pristupiti svega par kandidata i bio je odrađen preko Skypea. Prema svjedočenjima ljudi, nije bilo ništa strašno.

Eto toliko od mene po ovom pitanju, puno sreće za finalnu selekciju ;)


1 comment:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete