Wednesday, January 14, 2015

Vulcanus - prijave

Pozdrav iz Japana :)
Znam, možda malo prekasno ovo pisem za generaciju 2015./2016., ali valjda će pomoći nekim daljnjim generacijama. Vulcanus program je program stručnog usavršavanja u Japanu te je moguća prijava za sve studente na području zemalja EU (uključujući i Hrvatsku) čije je područje studiranja tehničke i prirodoslovne znanosti. Ovo je prva generacija u kojoj sudjeluju Hrvati pa se nadamo da ćemo ostaviti dobar utisak i za buduće generacije. Da ne govorim bezveze dalje, mislim da bih se trebao osvrnuti na neka često postavljana pitanja pa da krenemo.

Medicinska potvrda
Obična potvrda s pečatom od liječnika opće prakse je dovoljna. Na njoj samo treba pisati da ne bolujete od kroničnih bolesti. Što se engleskog prijevoda tiče, ako vam liječnik ne izda na engleskom, napravite ono što sam ja napravio - prevedite sami. To je u mom slučaju bilo sasvim OK.

Prosjek ocjena na fakultetu
Bitan je, ali opet nisu im interesantni samo oni sa visokim prosjekom. Ako imate radnog iskustva na području za koje se prijavljujete i to će uzeti u obzir kao i preporuke profesora s fakulteta.

Životopis
Europass je sasvim dovoljan

Pismo motivacije
Pazite na pravopis i gramatiku engleskog jezika i ni pod razno ne spominjite da želite u Japan zbog animea i mange, to je jedan veliki minus. Probajte na jednoj stranici teksta napisati tri bitne stvari. Tko ste vi, zašto Japan i najvažnije, zašto bi baš vas izabrali - navedite neke svoje kvalitete, ali nastojte da ne zvučite puni sebe.

Eto, toliko za sada od mene do idućeg (valjda zanimljivijeg) posta ;)

2 comments:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete
  2. Pozdrav svima, ne mogu ovo zadržati za sebe. Nikada nisam vjerovao u online zajam dok nisam sreo Christy Walton, pomogla mi je s zajmom od 30 000 eura i danas sam sretan, možete joj se obratiti ako trebate bilo kakvu financijsku pomoć, evo njezine e-pošte (christywalton355@gmail.com)

    ReplyDelete