Thursday, January 15, 2015

Kupovina informatičke opreme i potrošačke elektronike u Japanu

U novom postu za danas sam odlučio dati savjet za kupovinu informatičke opreme kao i potrošačke elektronike. 
U Japanu postoji nekoliko velikih trgovačkih lanaca koji se bave prodajom prethodno navedene robe. Primjer su Bic Camera (ビックカメラ), Yodobashi (ヨドバシ), Labi (ヤマダ電機) i ostali. Navedene trgovine su odlično mjesto za isprobati tablet, računalo, slušalice itd. zbog izrazito velikog izbora, međutim, to nisu u većini slučajeva najjeftiniji izbor za kupovinu te ponekad su im proizvodi znatno skuplji od nekih manjih trgovina. Slična stvar je i u Hrvatskoj pa koristimo nabava.net. Slična stranica postoji i u Japanu i zove se Kakaku gdje možete pronaći najjeftiniju cijenu za željeni proizvod. Iako ovo nisam do sada nikada probao, navodno ako kažete trgovcu u npr. Bic cameri da na Kakakuu postoji neki proizvod po znatno manjoj cijeni, onda će vam spustiti cijenu na približno tu jer vas želi zadržati kao kupca. Tada, ako ste kojim slučajem prethodno nabavili karticu za bodove, ne možete ih dobiti (obično je svota bodova 10% od plaćene cijene, a nakon 24 sata svaki bod možete zamijeniti za 1¥ popusta prilikom iduće kupnje) jer će vam onda srezati dio cijene koja je zapravo dodana upravo zbog tih bodova. Inače su trgovci jako ljubazni i uslužni te vas neće gledati ispod oka niti pitati imate li love čak i ako isprobavate npr. kameru koja na sebi ima objektiv od 10000€ (slovima deset tisuća eura :D).  Za kraj evo jedna slikica čisto da steknete dojam koliko su zapravo takve trgovine velike:


Nadam se da će vam ovo pomoći prilikom kupnje u Japanu ili čisto da usporedite cijene s cijenama u Hrvatskoj ;)

1 comment:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete