Wednesday, May 27, 2015

Wi-fi

Jedna pretpostavka gdje puno ljudi griješi je da u Japanu na svakom koraku postoji besplatni wireless iliti ga wi-fi. Istina je da na dosta mjesta postoji wi-fi, ali to je obično Softbankov, NTT-jev i sl. signal koji se plaća. U Japanu vlasnici lokala mogu sklopiti dogovor da se kod njih instalira uređaj koji će pružati naplatnu wi-fi uslugu te će im operateri za to plaćati neku proviziju te je to razlog zašto se vlasnici lokala više okreću prema takvom načinu pružanja usluge, a zapravo mnogi Japanci unutar svoje mobilne pretplate imaju uključen pristup tim wi-fi mrežama.
Ono na što bih se htio osvrnuti su besplatne mreže. Prvo mjesto gdje možete doći do besplatnog wi-fija je na željezničkim i metro postajama. Kod njih se obično zahtjeva registracija i nakon nje dobijete 15 min slobodnog surfanja nakon čega se morate ponovno prijaviti na mrežu za idućih 15min.
Idući način dobivanja besplatnog pristupa je pomoću mreža namijenjenim turistima. Obično je na takvim mrežama ograničenje pristupa 2 tjedna od prve registracije, a bonove za korištenje takvih mreža možete nabaviti na aerodromima, putničkim agencijama i sl. Primjer je Flets, a više informacija možete pronaći ovdje. Osim Fletsa postoje i druge mreže, a za sve vrijedi sličan princip - potrebno je nabaviti bon i onda koristiti mrežu.
Ipak, na kraju, nije u svim lokalima naplatni internet. U nekima postoji besplatni internet, a u nekima ne. Primjerice u Starbucksu postoji besplatni neograničeni internet u svim poslovnicama, ali postoji jedna caka - potrebno se registrirati, a to je nemoguće obaviti bez pristupa internetu. Stoga, prije nego što vas put nanese u Japan, možete se potpuno besplatno registrirati ovdje i na taj način izbjeći frustracije kada budete "toliko blizu interneta, a opet tako daleko". EDIT 08/2017: Više registracija u Starbucksu nije potrebna. Samo se spojite na wi-fi pristupnu točku i prihvatite uvjete korištenja.
I za kraj, kao alternativa wi-fiju, možete relativno jeftino kupiti data SIM kartice, ali o tome više u drugom postu.


Ako vidite ovu simpatičnu sličicu, to znači da, na žalost, taj hotspot nije besplatan


1 comment:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete