Friday, May 22, 2015

Čestitke izabranima i važna napomena za sve buduće kandidate

Jedan brzinski post za danas jer sam ovih dana s vremenom u stisci pa na žalost ne stignem napisati sve što bih htio napisati.
Najprije bih želio čestitati svim kandidatima koji će od rujna započeti svoju japansku avanturu. Ako vam bude barem polovično dobro kao meni u Japanu, ne sumnjam da će vam se Japan izrazito svidjeti.
Ono što moram još jednom napomenuti (mislim da je ovo treći put do sada), iako je za ovu godinu kasno (što se ovog posta tiče, iako sam već prethodno upozoravao na to), ali neka se nađe još jednom za iduću(e) je sljedeće - ni pod razno ne pišite kako ste manga/anime ljubitelj u motivacijskom pismu! Ne prijavljujete se za rad u branši u kojoj se zahtjeva da volite to. Nitko vam neće zamjerati ako jeste ljubitelj, niti je to loše, ali NE pišite o tome u motivacijskom pismu, poglavito onome za kompaniju u Vulcanus programu. Pišite zašto ste baš vi idealan kandidat za to radno mjesto, zašto mislite da je to kompanija za vas, koje su vaše kompetencije za to radno mjesto, a uvjeravam vas, poznavanje anime i manga kulture nije jedna od njih za sva ponuđena radna mjesta. Zašto ponovo ovo pišem. Naime, danas sam u kompaniji u kojoj trenutno radim dobio informaciju da je prijavljenih za jedno radno mjesto bilo jedanaest, a od toga je deset motivacijskih pisama bilo "zašto volim anime/manga". Pogodite tko je dobio mjesto - onaj tko je napisao motivacijsko pismo u kojem kaže zašto je on dobar kandidat za to radno mjesto, a ne zašto voli anime ili mangu. Ovih desetoro je u startu bilo odbijeno. Nemojte ovo shvatiti kao neki hejt prema ljudima koji vole anime, ali tako stvari stoje i ovo je čisto dobronamjeran savjet jer sve ima svoje mjesto i vrijeme.
I za kraj želim spomenuti sam dobio i neke povratne informacije u vezi ovog bloga, što će reći da netko ipak čita ovaj blog (yay) te mi je to motivacija za daljnji nastavak, a do tada slobodno šaljite prijedloge, pitanja, kritike i sl..

1 comment:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete