Monday, December 7, 2015

Taxi u Japanu

Pozdrav nakon jaaaako dugog izbivanja. Da sad ne idem u detalje oko nevažnih stvari kao što je moje izbivanje, evo jedan kratak post. 
Taxi službe su prisutne svugdje u svijetu i Japan nije nikakva iznimka. Do taksija je moguće doći na više načina. Onaj najjednostavniji je naći slobodni taxi na taxi stajalištu. Takva stajališta su prisutna kod velike većine željezničkih postaja. Drugi način je da jednostavno mahnete vozaču na cesti. Ukoliko niste sigurni je li taxi slobodan, na prednjem vjetrobranu obično stoji LED display na kojem je moguće vidjeti status vozila. Ukoliko je status "空車", tada je vozilo slobodno (zbog jednostavnosti, ostale znakove nije potrebno pamtiti jer ako nisu ovi, vozilo nije slobodno, jednostavno). Treća opcija je nazvati taksi službu, ali to zahtjeva znanje japanskog jezika. Osim standardne taxi službe, primjerice u Tokyu posluje i Uber. Taxi vozila je lagano raspoznati jer je većina vozila poseban model Toyota Crown.
I za kraj, jedna od najbitnijih stvari. Kada taxi dođe po vas, vozila imaju interni mehanizam pomoću kojeg vam vozač iz automobila otvara vrata. Nemojte sami otvarati ili zatvarati vrata, vozač će to učiniti umjesto vas. Obično se vozači znaju naljutiti ako ne slijedite ovo pravilo. Iznimka su vrata na suvozačevoj strani, ta nemaju prethodno spomenuti mehanizam. 
Ako nekog zanima cijena, ona u Tokyu iznosi oko 40kn za start i prva 2 km i 5kn za svakih idućih 280m.
EDIT 08/2017: Cijene u Tokyu su se promijenile u 2017. i sada iznose 23kn za start i 1052m (nemam pojma zašto tih 52m i zašto nisu zaokružili na 1km) i 4,5kn za svakih 237m.

1 comment:

  1. Nakon što sam završio fakultet, nije bilo posla, pa sam odlučio napraviti mali biznis, ali novac nije bio dovoljan, zatvorio sam tvrtku, postalo mi je jako teško, bio sam jedino dijete svojih roditelja i mojih roditelja . Oboje su stari, vjeruju mi ​​u svakodnevnu prehranu, jednog dana dok sam surfao internetom ugledao sam post o tome kako ova NOVA ZAMJENJENA KARTICA ZAPISANOG bankomata može hakirati bankomat i podići veliku količinu novca pa sam kontaktirao s tvrtkom putem vaše e -pošte . Na moje najveće iznenađenje, karticu sam primio nekoliko dana nakon što sam za karticu platio malu naknadu. Ta prazna bankomat kartica izvrstan je i divan proizvod. Nikada ne bih vjerovao da sve ove stvari koje danas imam mogu steći s ovom velikom radošću u srcu, zato i prenosim radosnu vijest ... Život je biti pozitivan i strpljiv, u vjeri da velike stvari mogući su i mogu se dogoditi u nekoliko sekundi ... BRAIN HACKERS TECH WORLD mi je promijenio život ... Hvala Bogu što možete poslati e -poruku na VIA (brainhackers@aol.com)

    ReplyDelete